Archiv rubriky: Nezařazené

Mytí oken, úklidy domácností, služby hodinového manžela (platné od 1.1.2018)

19.12.2017

Běžné služby hodinového manžela:
– 350,- Kč za hodinu práce (event. úkolově dle domluvy)

(drobný montážní materiál je v ceně)

Mytí oken:
– 250,- Kč za jedno standardní jednoduché okno
– 300,- Kč za jedno dvojité/špaletové okno
– zasklení balkonu je dle domluvy
– mytí včetně rámů a parapetů je samozřejmostí

Běžný úklid domácnosti:
– 250,- Kč za hodinu práce (bez mytí oken, pouze otření vnitřních parapetů)

(čistící prostředky jsou v ceně)

V rámci Prahy se připočítává 200,- Kč dopravné.

V případě parkovací zóny se připočítává parkovné.

Další služby dle individuální domluvy. I výše uvedené služby mohou být realizovány po domluvě za jinou nebo úkolovou cenu.

Objednávky přijaté ještě v roce 2017 platí v dřívější výši (stačí letos objednat na příští rok) – viz. ceny níže v novinkách

(ceny jsou platné od 1.1.2018)

Nezapomeňte na Přiznání k dani z nemovitých věcí na rok 2018

18.12.2017

Pořídili jste si nový byt či dům?

Pak musíte do 31. ledna 2018 podat přiznání k dani z nemovitých věcí.

Nabízíme Vám vyhotovení přiznání za částku 500,- Kč v základním provedení. 📝

Vše je vyřízeno rychle, elektronicky a bez dlouhých front na úřadech.

S přáním hezkých vánoc a úspěšného vstupu do nového roku…🎄

tým Zaridimvse.cz 

Mytí oken, úklidy domácností, služby hodinového manžela

25.10.2017

Mytí oken:
– 250,- Kč za jedno standardní jednoduché okno
– 300,- Kč za jedno dvojité/špaletové okno
– zasklení balkonu je dle domluvy
– mytí včetně rámů a parapetů je samozřejmostí

Běžný úklid domácnosti:
– cca 200,- Kč za hodinu práce (bez mytí oken, pouze otření parapetů)

Služby hodinového manžela:
– cca 300,- Kč za hodinu práce

V rámci Prahy se připočítává 100,- Kč dopravné.

V případě parkovací zóny se připočítává parkovné.

Další služby dle individuální domluvy.

Přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Už ho máte připravené?

23.3.2017

Do konce března má každá fyzická osoba povinnost podat přiznání k dani z příjmů. Pokud Vám jej nezpracovává zaměstnavatel nebo jste si ho coby podnikatel z jakéhokoliv důvodu nezvládli dosud připravit, rádi Vám s tím pomůžeme. Potřebujete-li přiznání zpracovat, zašlete nám doklady mailem a my Vám přiznání zpracujeme do 24 hodin. A jestliže máte datovou schránku, připravíme Vám přiznání do datové podoby přijatelné pro finanční úřad. Objednávat i na poslední chvíli můžete přímo ZDE. I když se jedná o starší příspěvek, který již není na našich stránkách běžně k vidění, tak stále odkaz selektují vyhledávače. Tyto práce stále děláme a najdete je pod částí Administrativa.

Přiznání k dani z nemovitých věcí na rok 2017

5.12.2016

Ceny začínají na 500,- Kč

Pokud jste získali jednu a je to i Vaše jediná nemovitost, pak je cena oněch 500,- Kč.

Trochu vyšší ceny jsou pak v případě, pokud jste získali další nemovitosti k Vašim stávajícím nemovitostem, nebo jste například získali hned několik nových nemovitostí.

Přesné ceny jsou dle domluvy a konkrétních podmínek.

I když se jedná o starší příspěvek, který již není na našich stránkách běžně k vidění, tak stále odkaz selektují vyhledávače. Tyto práce stále děláme a najdete je pod částí Administrativa.

Archivace a skartace dokumentů

24.11.2016

Jste pod neustálým náporem papírů, šanonů a obálek? Obraťte se na nás! Potřebujete uskladnit dokumenty, ke kterým nepotřebujete přístup každý den, ale zatím je nechcete či nemůžete nechat skartovat? Také zde Vám rádi pomůžeme. V tomto případě se cena odvíjí od objemu a tedy bude cena stanovena individuálně.

V případě, že naopak již o staré doklady nestojíte, zajistíme i odvoz dokumentů na skartaci a také samozřejmě samotnou skartaci. Spolupracujeme s dodavateli, kteří mají skartační stroje vhodné až do stupně utajení „tajné“. Velmi oblíbenou službou je pravidelné svážení dokladů, které není možné standardně vyhodit, ale je třeba je profesionálně skartovat, např. na měsíční bázi, kdy u Vás doklady vyzvedneme, odvezeme, zajistíme skartaci a prokážeme Vám, kolik kilogramů papíru bylo skartováno. Za každý započatý kilogram čistého papíru (bez eurodesek, či šanonů) sváženého ke skartaci účtujeme 10,- Kč. Za každý započatý kilogram dokladů, které jsou v deskách, šanonech, atd. je účtována částka 14,- Kč. Připočítáváme dopravné ve výši 350,- Kč. V případě pravidelného svozu je možné domluvit dopravné individuálně.

Děkujeme a těšíme se na Vaše objednávky. 🙂

Tým Zařídímvše.cz

archivy-300x132

Výpis z katastru nemovitostí Vám zajistíme obratem

9.10.2016

Pokud potřebujete plnohodnotný výpis z katastru nemovitostí, například právě teď v neděli večer, obraťte se na nás. Každá jedna stránka (obvykle jsou tak dvě až tři) stojí stovku a máte to hned! V případě potřeby jiných dokumentů Vám dokážeme také pomoci. Výpis objednávejte přímo ZDE. Přejeme Vám krásný zbytek víkendu, tým Zaridimvse.cz

14650117_1742962682619714_1278921226482332820_n