Virtuální asistence

7.7.2017

Co dokáže Váš virtuální asistent?

Vše. Tak, jako říkáme, že Zařídíme vše, tak to dokáže i náš Váš virtuální asistent.

Ty hlavní činnosti se dají shrnout následovně:

  • vyřídí Vaše telefonáty – ať už si na nás potřebujete přesměrovat veškeré hovory (například po třech zazvoněních nebo skutečně veškeré) nebo Vám jen domluví, co potřebujete
  • domluví, zařídí, naplánuje Vaše schůzky – pokud si chcete pozvat někoho na pohovor, potřebujete si zajít na pracovní oběd či potvrdit realizaci zítřejší zakázky, chcete objednat a potvrdit letenky, dovolenou, rezervaci, apod., veškeré takové záležitosti bez problémů zařídí
  • zpracuje Vaši administrativu – zařídí Vám zpracování daňového přiznání, připraví texty pro tiskárnu, vyřídí korespondenci, zadá Vám poznámky a schůzky do diáře, doplní novinku na sociální sítě nebo sežene nejvýhodnějšího dodavatele služeb
  • zařídí veškeré Vaše záležitosti – zajistí vymalování, pronájem nevyužívaného prostoru, výměnu prasklého umyvadla

A zde jsou hlavní přednosti Vaší spolupráce s naším virtuálním asistentem:

  • úspora času – nemusíte to řešit Vy, zařídíme to my a Vy se tak můžete věnovat své rodině, sami sobě či přímé realizaci svých zakázek
  • úspora nákladů – nepotřebujete neefektivního pracovníka sedícího ve Vaší kanceláři, nepotřebujete pro něj ani prostor a vybavení
  • klid – zbavíte se stresu z nevyřízených e-mailů a spousty dalších úkolů
  • růst – díky parťákovi, kterého Vám dáme, budete Vy i Vaše podnikání růst

Naši asistenti se Vám budou věnovat kdykoliv v pracovní dny od 8 do 19 hodin. Nevěšte ale hlavu, pokud se nám ozvete v jiné době, tak se Vám budeme co nejdříve věnovat také, a to i o víkendech, svátcích, apod.

Za asistenční služby účtujeme 275,- Kč za hodinu, přičemž Vám naúčtujeme pouze čas, po který se Vám budeme reálně věnovat. Chcete-li využívat pravidelnou spolupráci ve větším časovém rozsahu, kontaktujte nás a my Vám připravíme nabídku na míru.

Obraťte se na nás a získejte svého virtuálního asistenta ještě dnes.